Excelența în relația cu clienții
Vorbitori: , ,

Excelența în relația cu clienții

Leadershipul zilelor noastre este unul care trebuie sa tina cont in managementul echipelor sau a organizatiilor de calitatea perceputa si de excelenta in livrarea serviciilor sau a produselor catre client si in capacitatea de a dezvolta relatii durabile bazate pe profesionalism, empatie si dorinta reala de a ajuta la solutionarea problemelor si a nevoilor clientilor sau a partenerilor. Fara aceste ingrediente, astazi in era tehnologiilor moderne, in care comunicarea se face instant si clientul are acces la orice informatie de pe piata, in cateva secunde, inclusiv la recenzii despre produse sau servicii, nu vei putea supravietui.

Excelenta in livrarea experientei . . .

Acest video este disponibil doar pentru vizitatorii care au cont PLUS sau PREMIUM. Pentru a-ti crea si tu un astfel de cont te invitam sa accesezi pagina de ÎNREGISTRARE. Daca ai cont logheaza-te AICI.

 

Niciun comentariu

Poti fi primul care lasa un comentariu.

Lasa un comentariu